ظریف: واکنش ایران به شهادت سیدحسن نصرالله در زمان مناسب صورت خواهد گرفت

شهروندان بحرینی در محکومیت جنایت ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان راهپیمایی برپا کردند.

به گزارش مشرق، شهروندان بحرینی با مشارکت در این تظاهرات جنایت ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی و تداوم حملات این رژیم به لبنان را محکوم کردند.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات همچنین مخالفت خود را با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

تظاهرات بحرینی‌ها با مداخله نیروهای امنیتی مواجه شد و درپی تلاش آنها برای سرکوب معترضان درگیری‌هایی میان آنها شکل گرفت.

توافقنامه عادی‌سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی که به‌طور رسمی «توافق ابراهیم» نامیده می‌شود، توافقنامه‌ای به منظور عادی‌سازی روابط دیپلماتیک و سایر مسائل میان دو طرف است. این توافق در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در کاخ سفید امضا شد تا بحرین تبدیل به چهارمین کشور عربی بشود که رژیم اشغالگر را به رسمیت می‌شناسد.

پیش از بحرین، مصر، اردن و امارات سه کشور عربی بودند که روابط خود را با رژیم اشغالگر عادی کردند.

حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای تایید کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت در روز جمعه به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت. حملات تجاوزکارانه اشغالگران به بیروت همچنین در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر هدف قرار گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس